Kravspecifikationen til det ny fælles bibliotekssystem er nu færdigbearbejdet til den version 1.0, der kan danne grundlag for beslutningen om at gå i fælles udbud.
Næste fase i projektet er tilslutningsprocessen til det nye fælles system, hvor de 94 kommuner og Dansk Centralbibliotek for Sydslesvig, der oprindeligt tilmeldte sig processen, skal afgive tilsagn om endelig tilslutning. Tidsfristen for endelig tilslutning forventes at blive ultimo 2012.
Mødesteder og –datoer:
Møderne bliver afholdt tre steder i landet:
-
Mandag den 1. oktober 2012, kl. 9.30 – 12.00
Medborgerhuset, Foredragssalen
Rendsburggade 2
9100 Aalborg -
Tirsdag den 2. oktober 2012, kl. 9.30 – 12.00
Middelfart Bibliotek, Middelfartsalen
Havnegade 6
5510 Middelfart -
Onsdag den 3. oktober 2012, kl. 13.00 – 15.30
Valby Kulturhus, Teatersalen
Valgårdsvej 4 – 8
2500 Valby
Deltagere og tilmelding
Møderne henvender sig først og fremmest til kommunernes skolechefer og bibliotekschefer, som tidligere på ugen modtog en invitation til møderne. Max. 4 personer per kommune kan deltage, og tilmelding bedes derfor koordineret med kommunens skolechef og/eller bibliotekschef. Der er tilmeldingsfrist den 26. september 2012.
Dagsorden
- Orientering om kravspecifikationen v.1.0, business case og videre forløb
- Forretnings- og aftalemodeller
- Paneldebat
Opdateret dagsorden og supplerende information udsendes til de tilmeldte forud for mødet.
Under paneldebatten bliver der mulighed for at diskutere løsningen og de tilslutningsaftaler, der vil ligge klar til udsendelse til alle hurtigst muligt efter dialogmødernes gennemførelse.